Cyrano agency

wtorek, 21 czerwca 2011
Czwórka byłych aktorów teatralnych zakłada agencję, której specjalnością  jest obmyślanie i realizowanie zawiłych projektów, pozwalających zrewolucjonizować życie uczuciowe ich klientów. Jak widać, agencja świadczy nietypowe usługi a jej mózgiem i szefem jest Byeong-hoon (Eom Tae-woong), zaś w swataniu klientów pomaga mu piękna Min-yeong (Shin-hye Park). Sami przekonajcie się czy ich zabiegi i misterne plany umówienia swoich klientów na randki zakończą się sukcesem.
PRODUKCJA: Korea
GATUNEK: Komedia romantyczna, melodramat
ROK PRODUKCJI: 2010
CZAS TRWANIA: 117 minut
REŻYSERIA:
Kim Hyeon-Seok
SCENARIUSZ: Kim Hyeon-Seok
OBSADA: Uhm Tae-Woong, Lee Min-Jung, Park Shin-Hye, Daniel Choi
TŁUMACZENIE: Panek
KOREKTA: madzia20902
Część 1
Część 2
Część 3
Część 4
Część 5
Część 6
Część 7
Część 8
Część 9
Część 10
HASŁO: cyrano_agency

10 komentarze:

  1. Anonimowy pisze...:

    hymm.... mogę powiedzieć ze tłumaczenie i korekta zrobione świetnie ... Najbardzie podoba mi sie zakończenie"tak"

  1. Anonimowy pisze...:

    Chciałam zapytać, czy jest możliwość reuploadu lub wrzucenia samych softów? Bo klikając w link, pojawia mi się komunikat, że plik jest usunięty.

  1. Postaram się jak najszybciej zrobić reupload filmu najprawdopodobniej będzie on dostępny nawet dzisiaj:D

  1. Anonimowy pisze...:

    Dzień dobry, mogłabym prosić o reupload filmu, ponieważ nie działają podane linki.

  1. Witam. Jeśli chodzi o linki do Cyrano to one działają, tylko czasem dodatkowo wyskakuje okno gdzie trzeba wpisać kod. To nowy system zabezpieczeń aby nikt nie czepił się serwera za udostępnianie nielegalnych treści.

  1. Nie kumam bazy o co kaman, raz pliki działają raz są po blokowane. Mam taka wielka prośbę napiszcie które pliki wam nie działają. Ja postaram się jakoś oszukać system albo dać alternatywę w razie czego. Pozdrawiam Marlen

  1. Anonimowy pisze...:

    Mi nie działa 8 część.. I 7 ale ją już mam ściągniętą. Tak jak mówisz raz działają raz nie i mnie już nie powiem co trafia :/
    al ostatnio widzę że dużo rzeczy z mf jest poblokowanych więc może i im ACTA dobiera się do tyłka..

    Kyoko

  1. Anonimowy pisze...:

    o szkoda bo chciałam obejrzeć ten film i to bardzo , a tu żadna część nie działa :(

  1. film zostanie naprawiona na chwile obecna mam przed sobą egzamin za naprawy zabiorę się po 10 września

  1. Anonimowy pisze...:

    OOO już naprawiony , bardzo dziękuję że go naprawiłyście , przynajmniej niedziela już nie będzie mi się tak dłużyć ^^

Prześlij komentarz