Postman to Heaven

czwartek, 3 listopada 2011
Pośród zielonych łanów traw stoi skrzynka - stara, czerwona, drewniana. Ludzie wrzucają do niej listy - ostatnie słowa do ukochanych osób, które odeszły już z tego świata. Listy te zabierane są potem przez listonosza -  posłańca z Nieba, który dostarcza je do adresatów. Posłańcem tym jest  Shin Jaejun. Zostaje on zesłany na Ziemię, aby interweniować w sprawie  młodej dziewczyny, Hany, której listy, wysyłane do zmarłego chłopaka, są pełne złości i gniewu. Hana nie wierzy w słowa anioła, jednak przyłącza się do niego i pomaga w pracy. Z czasem zaczyna ich łączyć coś więcej, a dziewczyna ze przerażeniem zauważa, że duch powoli znika... Czy miłość między człowiekiem a aniołem przetrwa?
PRODUKCJA: Korea
GATUNEK: Melodramat, romans, fantasy
ROK PRODUKCJI: 2009
CZAS TRWANIA: 107 minut
REŻYSERIA: Lee Hyung Min
SCENARIUSZ: Kitagawa Eriko
OBSADA: Han Hyo Joo, Hero JaeJoong, Shin Goo
TŁUMACZENIE:madzia20902
KOREKTA: anulka55

16 komentarze:

  1. Anonimowy pisze...:

    Już nie mogę się doczekać! Gdyby nie Wy pewnie jeszcze długo nie byłoby szansy, aby obejrzeć ów film z polskimi napisami!

  1. martan pisze...:

    Obejrzałam wczoraj ten piękny film i jestem cały czas pod wrażeniem.
    Dziewczyny dziękuje Wam serdecznie za tłumaczenie, myślę że z polskim tłumaczeniem plus historia, obraz, muzyka po prostu tworzy to wszystko doskonałość.
    Jestem fanką tej dramy i to dzięki Wam :D

  1. Anonimowy pisze...:

    sorka ale 4 i piata cześć jest niedostępna .

  1. Anonimowy pisze...:

    ostatnio sa jakieś problemy z megaupload. plik jest tam wgrany tak samo jak na inne servery. jednak cos nie trybi :P spróbuj ściągać z innych serverów bo na nich plik czyta normalnie.

    ~LadyDragonfly

  1. Anonimowy pisze...:

    ciekawa fabuła, koniecznie musze to obejrzeć. Juz zabieram się za ściąganie, wielkie dzięki! Pozdrawiam.

  1. Anonimowy pisze...:

    Ja mam problemy z połową filmu. Da się obejrzeć tylko do 45min, a potem leci od nowa :( Proszę o naprawienie błędu!

  1. coś takiego może wynikać ze złego połączenia części. To nie musi być koniecznie nasza wina. Z wcześniejszych komentarzy wynika, że wszystko działa poprawnie.

  1. Anonimowy pisze...:

    hej, part 1 sciaga sie jako mapa bitowa czemu?

  1. u mnie ściąga normalnie. Przypominam: najpierw należy pobrać wszystkie części a następnie je połączyć. Więcej informacji jest tutaj: http://datenshi-drama.blogspot.com/p/jak-obejrzec-filmdrame_11.html

  1. Anonimowy pisze...:

    tak robie, wszystkie sciagly sie normalnie oprocz tej ;)

  1. dzień dobry
    Ja również sprawdzałam i pierwsza część jest zwykłym avi nawet w nazwie jest avi (co oznacza format pliku) wiec to może coś u ciebie, że ci się raptem format części zmienia.
    Albo po prostu sam zmień format na avi.

  1. Anonimowy pisze...:

    Jak połączyć te części w całość ? ;>

  1. Anonimowy pisze...:

    Dziękuje :)

  1. Unknown pisze...:

    Piękny film, wzruszyłam się tak szczerze...brakowało mi tylko mojej drugiej połówki do wypłakania się w ramionach, bo film poruszający i magiczny...chwyta za serce i to mocno jeśli ktoś jest wrażliwy i kocha takiego typu historie <3 ;__;

  1. Emily pisze...:

    Ten film jest przecudowny. Pełny wielu na prawdę wzruszających i pięknych momentów. Zdecydowanie na długo pozostanie w mojej głowie <3

Prześlij komentarz